Monday, May 10, 2010

.camping? wtf!.

baru lepas packing bag. esok nak gie camping kat bukit cerakah. tempat orang buang hantu. ish ish ish. celupar lah mulut kau nawa! berat je hati nak pergi. aku sanggup bayar Rm50 kat lecturer gendut tue woo...janji aku tak join camping. cousin aku kata aku tak adventure. banyak ah. aku lemah semangat la dol. macam-macam cerita aku dengar. ada benda lalu lalang lah. benda gelak-gelak ah. paling tak boleh tahan benda tue tumpang tido dalam khemah sekali. mau tak takut. kalau 'dia' kat dalam khemah aku nak lari mana?!
tapi takpe.. aku akan cuba baiki minda aku untuk jadi lebih positif. 3 hari 2 malam jer. tak mati nye lah. huhu. gudluck NAWWAR KHUSNA!


"ya allah ya tuhanku, kau lindungilah hamba mu ini"

2 comments:

  1. gud luck dear,,nt aku rindu ko
    jgn pegi lama2 hahah
    xda kwn aku nk gedik2 heheh

    ReplyDelete
  2. haha. aku xmau pegi lg dah. aku rindu kau sama bf aku. hahaha!!

    ReplyDelete