Wednesday, August 25, 2010

ceritera ramadhan

mase kecik dulu ustazah selalu pesan . jgn merungut if somethings bad happen kat diri kita sbb Allah selalu uji umat dier . bukan Allah x sayang . Dia uji kite sbb Dia sayang kan kite . Dia tanak kita lalai and lupekan Dia . entah lah , lately nie byk sgt bende yg bukan2 jd kt aku . maybe Allah nak bg hint kat aku supaye aku jadi lebih baik dan x lupe tanggungjawab sbg hamba-Nya .


******************************



ku menatap dalam gelap, tiada yang bisa kulihat
selain hanya nama-Mu,
ya Allah

Esok ataukah nanti,
ampuni semua salahku
lindungi aku dari
segala fitnah

Reff:
Kau tempatku meminta,
kau beriku bahagia
jadikan aku selamanya
hambamu yang selalu bertaubat

Ampuniku ya Allah,
yang sering melupakanmu
saat kau limpahkan
karuniamu dalam sunyinya aku bersujud





No comments:

Post a Comment